Translate

fredag den 26. juli 2013

Oprydning på altanen

 Jeg har fået ryddet op på altanen, og fjernet alt unødvendigt.
Så har jeg fået omplantet nogle af altankasserne, og fået mere i dem.
Og jeg har ompottet de fleste af planterne da de havde en alt for lille potte.
Til sidst er gulvet, og dele af vægen blevet grundigt vasket med vand, da det var indsmurt i pottemuld og havejord.

Her er en cherrytomat, og en tomat plante bagved.>
I altan kassen til venstre er der mine krydderier, og til højre mine jordbær.
 I disse to kasser er der til venstre spinat, persille og det anis jeg fik i lykkeposerne fra Tony Bülow.
Til højre er der mynte, bladdild, basilikum osv.
 Her er alle mine chiliplanter, som også er blevet ompottet, da jeg ville gøre dem klar til når jeg skal afsted på ferie, og så skal de jo helst kunne klare sig uden at blive vandet hver dag.
 cherrytomaten bliver holdt med to snore da den er ret ustabil.
 Her er mine to agurkeplanter i højre side og til venstre er min tomat.
 Og her er den tredje af mine agurkeplanter, som også er den største.
Sådan ser min altan ud nu.
Lidt mere orden end før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar